Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Asystent/-ka działu sprzedaży

Zadania:

  • Pomoc w bieżącej obsłudze klientów
  • Wsparcie w zakresie przygotowywania dokumentacji handlowej
  • Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
  • Aktywne wspieranie procesów zakupowych
  • Wyszukiwanie i identyfikacja potencjalnych klientów w sektorze B2B
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji celów sprzedażowych


Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Ogólna orientacja w branży komputerowej
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Doświadczenie w sprzedaży lub telefonicznej obsłudze klienta
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • Wysoka kultura osobista
  • Samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność


Dodatkowo mile widziane:

  • Doświadczenie w sprzedaży lub telefonicznej obsłudze klienta
  • Znajomość systemów ERP
  • Prawo jazdy


Oferujemy:

Pracę w elastycznych godzinach w otwartym i przyjaznym zespole. W pierwszym etapie pracy oferujemy umowę zlecenie ze stałym wynagrodzeniem, a w kolejnych umowę o pracę z wynagrodzeniem zasadniczym i premią za efekty.

Prześlij swoje CV na adres praca@kpsystem.pl