Comarch ERP XT

Wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia mikrofirmy


Comarch ERP XT to nowoczesny program dla jednoosobowych i małych firm. Jest to prosta w użytkowaniu aplikacja służąca do fakturowania, obsługi magazynu oraz prowadzenia uproszczonej księgowości, a nawet własnego sklepu internetowego.
Całość dostępna jest przez przeglądarkę internetową na Twoim komputerze, laptopie, tablecie i smartfonie. W rozwiązaniu największy nacisk położono na bezpieczeństwo danych oraz wygodę pracy i intuicyjne działanie.
Dla firm, które prowadzenie księgowości powierzają zewnętrznym księgowym, dodatkową zaletą jest możliwość bezpłatnej, internetowej wymiany dokumentów z biurem rachunkowym korzystającym z usługi iKsięgowość24.
 
 
 
250x250.jpg
 
 
 
 

Dwa w jednym czyli komputer All-in-one

Komputery typu All-in-one to nowoczesne rozwiązanie na miarę coraz bardziej wymagających czasów. Wszystkie niezbędne do ich funkcjonowania podzespoły umieszczone są w obudowie monitora, co pozwala zrezygnować z dodatkowej jednostki centralnej. Czy tego typu komputery mają przewagę nad klasycznymi pecetami?

Plusy dodatnie
Z całą pewnością tego rodzaju komputery zajmują mniej miejsca. Ma to znaczenie w przestrzeni biurowej. W domu również warto rozsądnie gospodarować dostępnym miejscem. Zamontowanie podzespołów w obudowie monitora powoduje, że jedynym dodatkowym sprzętem jest klawiatura i myszka( mogą być bezprzewodowa). Likwiduje to nam metry kabli pod biurkiem. Instalowane elementy są też bardziej energooszczędne niż w przypadku komputerów tradycyjnych.

Plusy ujemne
Jak wszystko, tak i sprzęt All-in-one posiada pewne wady. Najważniejszą z nich jest dostęp do pamięci RAM i podzespołów, który często jest bardzo ograniczony. To skutkuje mniejszymi możliwościami dokonania ewentualnej wymiany w razie uszkodzenia jakiegoś elementu. Taki komputer jest też mniej wydajny i zwykle posiada nieco mniejsze możliwości, choć niektóre firmy, oferują bardziej konkurencyjne parametry.
Najważniejsze jednakże to dopasowanie sprzętu do swoich potrzeb i oczekiwań.

Jeżeli potrzebujesz estetycznego sprzętu do typowych zastosowań biurowych bez tej całej plątaniny kabli pod stołem to ten model jest właśnie dla Ciebie.

Letnia promocja Adobe

W miesiącach lipiec-sierpień 2016r. powrót promocji  Adobe  na subskrypcje dla klientów posiadających starsze oprogramowanie w wersjach: CS5, CS5.5, CS6.

Comarch BI Point

Narzędzia analityczne od dawna były kojarzone z dużymi przedsiębiorstwami. Długi i kosztowny proces wdrożenia powodował, że tylko duzi mogli sobie pozwolić na zaawansowane analizy. Dla małych graczy z sektora MSP takie rozwiązania pozostawały poza ich możliwościami finansowymi. Brak analiz informacji, które przecież posiadali, utrudniał efektywną konkurencję z największymi. 

To się jednak powoli zmienia, czego dowodem jest premiera Comarch BI Point. Dzięki oparciu rozwiązania o chmurę obliczeniową nie jest wymagana inwestycja we własna infrastrukturę a predefiniowane zestawy raportów umożliwiają menadżerom prowadzić codzienne analizy w łatwy i przyjazny sposób. Dzięki niskiemu progowi wejścia narzędzie to idealnie nadaje się do sektora małych i średnich przedsiębiorstw a nawet mikrofirm.

null

Producent BI Point postarał się aby jego produkt podążał za najnowszymi trendami takimi jak mobilność i przejrzystość interfejsu. Analizy BI można prowadzić zarówno przez przeglądarkę internetowa jak i wprost ze swojego smartfona czy tabletu. Niezależnie od systemu źródłowego, czy to jest InsERT, Symfonia czy też Comarch - BI Point zawsze będzie działał tak samo.

Więcej informacji o Comarch BI Point można wyczytać w książeczce „Pięć raportów niezbędnych dla Twojej firmy”

Kliknij by pobrać książeczkę

Premiera BI Cloud

Premiera Comarch BI CloudWypróbuj bezpłatnie

Wykorzystując doświadczenie i know-how powstałe w wyniku 12 lat budowy rozwiązania BI jako integralnej części systemów Comarch ERP, stworzono nowe narzędzie BI przeznaczone dla małych i średnich firm. Rozwiązanie jest przeznaczone dla wszystkich, zarówno Klientów Comarch, jak i posiadających inne systemy ERP/FK.

Nowe rozwiązanie o nazwie Comarch BI Cloud to gotowe raporty i analizy BI opracowane przez naszych specjalistów, dostępne w chmurze Comarch, które pomogą przeanalizować dane z dowolnego systemu źródłowego. Jest to możliwe dzięki temu, że elementem naszego rozwiązania są mechanizmy pozwalające na łatwe wydobycie danych i przesłanie ich do chmury Comarch, gdzie mogą być natychmiast analizowane. Z analiz można korzystać poprzez nowe, atrakcyjne wizualnie narzędzie raportowe dostępne przez przeglądarkę internetową. Umożliwia to wgląd w wyniki firmy w dowolnej chwili, z dowolnego miejsca i urządzenia podłączonego do internetu (laptop, tablet, smartfon).

Dowiedz się więcej

Rozwiązania analityczne od zawsze wymagały stosunkowo dużej mocy obliczeniowej (procesory, dyski, pamięć RAM). Dzięki zastosowaniu Chmury Comarch i współdzieleniu zasobów, jesteśmy w stanie dostarczyć Państwu wydajny system, przy zachowaniu niskich kosztów.

Wystarczy wysyłać dane do chmury, gdzie są one przetwarzane, po czym umieszczane na gotowych dashboardach i raportach, które są dostępne dla klienta przez przeglądarkę internetową.

Premierowe rozwiązanie działa w ten sposób dzięki wbudowanym komponentom:

Data Extractor - instalowany lokalnie na sprzęcie Klienta, którego zadaniem jest wydobycie danych z dowolnego systemu źródłowego, w tym z systemów firm trzecich, np. Sage, Insert czy Wapro. Extractor porządkuje i strukturalizuje dane, a następnie zaszyfrowane wysyła do bezpiecznej Chmury Comarch.

Comarch BI Cloud w Chmurze Comarch, do którego trafiają dane Klienta oraz w którym są przetwarzane.

Predefiniowane analizy i raporty służące do prezentowania przetworzonych danych, które są finalnym produktem, widocznym dla Klienta.

Aktualnie Comarch BI Cloud oferuje analitykę w trzech kluczowych dla firmy obszarach:

Handel - cała sprzedaż firmy, zakupy i zamówienia

w zasięgu jednego raportu lub dashboardu, z dokładnością nawet do pojedynczej pozycji na dokumencie.

Logistyka – bieżąca kontrola gospodarki magazynowej – aktualne i historyczne stany magazynowe. Istnieje także możliwość korzystania z danych o zamówieniach oraz ze sprzedaży do analizy rotacji magazynowej.

Płatności – pozwalają na analizę wszelkich dokumentów płatności, płatności nierozliczonych aktualnie i historycznie. Istnieje również możliwość sprawdzenia historycznych stanów na koniec każdego miesiąca, a także wszystkich zrealizowanych wpłat i wypłat.

System udostępnia szereg predefiniowanych raportów i dashboardów informujących o trendach sprzedażowych, marżowości, rabatach, kontrahentach i produktach. Aktualnie rozwiązanie dostępne jest w wersji „otwartej”, to znaczy można integrować do niego dowolny system źródłowy